Šiuolaikinio cirko spektaklis

ONE HUNDRED AND SEVEN WAYS TO DEAL WITH PRESSURE

Spaudimas, kad gyvas pasirodymas nebūtų prastesnis, nei jo pristatymas internete. Spaudimas nuolat treniruotis, kad išlaikytum gerą fizinę formą. Spaudimas, kad žiūrovai pamatytų geriausią spektaklio versiją. Apie tokį ir panašų spaudimą šis cirko spektaklis.
Psichologinis spaudimas stipriai siejamas su stresu, tačiau cirko artistams įdomi ne tik prischologinė jo pusė, bet ir fizinė. Spaudimas cirko treniruotėse vaidina didelį vaidmenį. Pavyzdžiui, raumenų susitraukimai, šilkų sugriebimas sudėtingose pozose ore, cirko įrankių svoris, kūnai spaudžiantys vienas kitą atliekant įvairius porinės akrobatikos triukus, skrydis, kritimas. Šis spektaklis tyrinėja judėjimą, remiantis spaudimu ir kaip cirko praktikose menininkai susiduria su psichologiniu ir fiziniu spaudimu. Psichologinis – atlikti triuką sėkmingai ar pagauti partnerį. Fizinis – suspausti oro akrobatikos įrankį tam, kad nenukristum ar spausti partnerio rankas, kad iškeltum į viršų ar saugiai nuleistum ant žemės. Tai yra didžiulė cirko praktikos dalis, kuri retai pastebima.

Tikslinė spektaklio auditorija yra įvairaus amžiaus šiuolaikinio scenos meno žiūrovai ir profesionalai. 

Šio projekto eskizas rugsėjo 11 d. buvo pristatomas šiuolaikinio cirko festivalyje HELIUM, o premjera numatoma lapkričio 16 d.

Mano, kaip spektaklio prodiuserės, atsakomybės šio projekto metu buvo koordinuoti visus organizacinius klausimus: komandos surinkimas (šviesos dailininkas ir muzikos kompozitorė), repeticijų derinimas, spektaklio aprašymo parengimas, lėšų naudojimo prižiūrėjimas, organizacinių klausimų derinimas su Menų spaustuve dėl erdvės, žiūrovų susodinimo, datų ir pan. 

Eskize dalyvavo 60 žiūrovų.