Komunikacinė kampanija

„Kultūra geriau nei…"

„Kultūra geriau nei…” – tai nuostatų keitimo projektas, kuris provokuos jaunimą savo patirčių, draugų bei socialinio gyvenimo ieškoti ne internete, o galerijoje, bibliotekoje, teatre ar kitose kultūros vietose. Taip pat projektas kvies bendrauti ne su Instagram’o bei Facebook’o ,,patiktukais”, o gyvais žmonėmis bendrose suartinančiose kultūrinėse patirtyse. 

Toks, kultūrą vartojantis žmogus, bus vaizduojamas ne kaip vienišas, atsiribojęs ir socialiniuose tinkluose pasislėpęs asmuo (socialinių tinklų populiarėjimas, pagal paskutinius tyrimus, tiesiogiai koreliuoja su depresijos augimu), o kaip įdomus, intelektualus, aktyvaus gyvenimo būdo, visų mėgstamas, išsilavinęs ir svarbiausia – laimingas. 

Tokia reklama bus platinama humoristiniuose vaizdo siužetuose vaizduojamuose socialiniuose tinkluose pasirenkant laiką, kai yra prisijungęs didžiausias vartotojų kiekis. Tikimasi, kad projektas paskatins aktyviau bei plačiau vartoti kultūrines paslaugas, o kultūrą suvokti, kaip neatsiejamą savo įvaizdžio dalį.

 Projekto tikslinė grupė – abiejų lyčių Lietuvos jaunimas 14-29 m. Planuojama apimtis: 300 000 peržiūrų (t.y. po 100 000 vienam klipui)

Ritos Kernagytės atsakomybės: prodiuserio asistentė 

  1. filmavimo aikštelės organizavimas.
  2. masuotės organizavimas, aktorių paieška, komunikacija su aktoriais.
  3. scenarijaus vadovo pareigos.
  4. filmavimasis.